Chcę baner! Ale jaki?

Tak zaczyna się wiele naszych rozmów z klientami. I jest to dobry początek :-)
Baner zazwyczaj ma być duży, widoczny, ma przyciągać uwagę.

Żeby ten cel osiągnąć, trzeba precyzyjnie określić, kto, gdzie i w jakich warunkach będzie oglądał naszą reklamę.
Dlatego rozmowa z klientem jest dla nas ważnym elementem każdego zamówienia.

Dobry projekt uwzględnia, gdzie reklama będzie eksponowana. W jakim otoczeniu się pojawi. Czy będzie pojedynczym, dominującym bodźcem wzrokowym na monotonnym tle, czy też pojawi się wśród wielu innych reklam, z którymi będzie rywalizować o uwagę odbiorcy.
Ważnym jest także określenie, kim jest odbiorca naszej reklamy i w jakich okolicznościach zetknie się on z naszym przekazem. Czy baner ma "wpadać w oko" podczas jazdy trasą szybkiego ruchu, czy będzie tablicą ustawioną w pobliżu ruchliwego skrzyżowania, czy też zawiśnie na płocie po to, by być źródłem informacji dla przechodniów.

Każdy z tych sposobów ekspozycji wymaga innego zakomponowania przestrzeni reklamowej.
Inna jest bowiem percepcja wzrokowa kierowcy w trasie, inna tego samego kierowcy stojącego na światłach i inna, gdy po pracy idzie on niespiesznie w stronę domu.

Baner reklamowy to najtańszy sposób promowania usług lub towarów w przestrzeni publicznej. Jest to wydruk wielkoformatowy na materiale winylowym. Można go w prosty sposób "zaoczkować" i mocować do ogrodzeń, ścian i murów.
Trwalszym sposobem prezentacji jest tablica reklamowa, czyli wydruk naklejony na sztywny podkład. Laminacja wydruków zabezpiecza produkty przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych. Laminat sprawia, że barwy dłużej zachowują swoją świeżość.
Reklamy bardzo duże lub eksponowane w nietypowych miejscach wymagają osobnej konstrukcji. Imponujące wrażenie robią pylony reklamowe stojące przy drogach o dużym natężeniu ruchu.

Zobacz nasze realizacje!

<<< powrót

Powiązane zdjęcia: