EuroShop 2014

Targi EuroShop 2014 przywiodły nas do Dusseldorfu. To największe i najważniejsze w swojej branży targi na świecie. Za każdym razem przyciągają rzesze zainteresowanych nowościami projektantów i handlowców. Nas też przyciągnęły. Napatrzyliśmy się na wielki świat. Nasyciliśmy oczy światłem LEDów, bo to właśnie diody LED - w nieprzebranym bogactwie zastosowań i aranżacji - niepodzielnie królowały na prawie wszystkich stoiskach targowych.

Diody led mają tę właściwość, że łączą się z każdym. Na zdjęciu uroczy mezalians zaawansowanej technologii i natury - leśny mech (sic!) w poświacie ledowej zachęca do chwili relaksu.

Cienkie kasetony to temat nam bliski, bo już rozpracowany. Pisaliśmy ostatnio o produkowanych u nas kasetonach, których grubość wynosi zaledwie 6cm. W Dusseldorfie też się nimi fascynują. Na targach zaprezentowano kasetony cienkie jak tablica. Źródło światła jest zamontowane w dolnej krawędzi kasetonu. Całość świeci dzięki zastosowaniu specjalnej plexi bardzo dobrze przewodzącej światło.

Plexi też miała swoje bardzo ważne miejsce na EuroShop 2014. Swoje atuty eksponowała m.in. na stoisku włoskiej firmy. Pozostajemy pod wrażeniem wielości zastosowań i wysokiej estetyki wyrobów.

Największe wrażenie zrobiły na nas stoiska dużych firm designerskich. Schwitzke Group prezentowała się na dużej powierzchni. Aranżacja stoiska przywodziła na myśl starą brytyjską bibliotekę - ściany pokryte regałami, a poniżej stoły usiane konkretem pomysłów projektantów i białymi tulipanami. Bardzo lekko, uroczo i przyjaźnie. Schwitzke to ceniona firma o międzynarodowej dobrej reputacji - wspierają sprzedaż detaliczną, kształtując tożsamość marki produktu. Projektują sklepy firmowe, rozwijają wartość marki od koncepcji do realizacji i wdrożenia projektu na właściwej powierzchni handlowej. W Polsce pracowali m.in. dla sieci sklepów Tatuum i Wojas.

Stoisko firmy Knoblauch urzekało prostotą, choć zdjęcie nie oddaje tego wrażenia. Projektanci zza zachodniej granicy zachwycają się urokami betlejemskich stajenek. Ma być prosto, przyjaźnie, naturalnie. Pod szyldem Knoblauch poczuliśmy się swojsko, bo kiedyś mieliśmy już przyjemność współpracować ze sobą.

 

Powiązane zdjęcia: