Chcę baner! Ale jaki? cz. 2

Gdy jasnym już jest, kto, gdzie i w jakich okolicznościach będzie "czytał" naszą reklamę, przychodzi moment, by ustalić, co chcemy przekazać. Pozornie sprawa jest oczywista:
"Biuro rachunkowe jest tu, za rogiem, jakieś 50m. Świadczymy usługi profesjonalnie i tanio. Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla średnich i małych firm. Dla nowych klientów przygotowaliśmy promocyjną ofertę."

Treści tej jednak nie da się zawrzeć na banerze. A raczej - zawrzeć się da, lecz będzie to działanie chybione, bo nieskuteczne. Banerów bowiem nikt nie studiuje, banery skanuje się wzrokiem. W efekcie takiego jednorazowego skanu potencjalny klient odnosi ogólne wrażenie - pozytywne lub negatywne. Jeśli pozytywne - wygrywamy, bo będzie chciał spojrzeć jeszcze raz. I to jest nasza szansa, by dowiedział się tego, co mamy mu najważniejszego do przekazania. Tu, gdzie stoi teraz i w tej chwili, kiedy patrzy na naszą reklamę, co chcemy mu powiedzieć?

Tu jest biuro rachunkowe.
Biuro rachunkowe jest za zakrętem 50m w prawo.
Biuro rachunkowe świadczy usługi profesjonalnie i tanio.
Prowadzimy księgowość dla średnich i małych firm.
Oferujemy promocyjne warunki dla nowych klientów.

Wszystkiego naraz jednym banerem powiedzieć się nie da. Co zatem wybrać? Co tak naprawdę jest ważne dla Twojego klienta?

Uwaga!!! Ważne nie dla ciebie jako właściciela biura rachunkowego, lecz dla twojego klienta, bo to o niego chodzi w całym tym przedsięwzięciu. I choćbyś był bardzo przywiązany do określenia "biuro rachunkowe", pomyśl, czy banalna "księgowość" nie jest właśnie tym, co potencjalny klient zauważy. Bo może on właśnie marzy, by ktoś w końcu ogarnął tę całą księgowść... A już na pewno, gdy baner ma wpadać w oko przejeżdżającym nieopodal kierowcom, krótka i treściwa "księgowość" jest lepsza niż "biuro......", bo reszta przekazu nie dotrze do świadomości odbiorcy nawet przy dozwolonej prędkości ;-)

Jeśli zmieniłeś siedzibę firmy, to kluczowa jest informacja o nowej lokalizacji.
Jeśli chcesz pozyskać nowych klientów, wyeksponuj przynętę promocji.
Jeśli poszerzasz wachlarz oferowanych usług, mów właśnie o tym. Mów słowem lub obrazkiem. I bądź pewien, że mówisz to, co chcesz powiedzieć.

Podejmij decyzję, co chcesz powiedzieć swoim klientom i zadzwoń do nas. Upublicznimy to!

<<< powrót

Powiązane zdjęcia: