Jaki kaseton wybrać?

Informacja i dekoracja w jednym. Takie właśnie są kasetony reklamowe. Pełnią one charakter swoistej wizytówki firmy. Mogą mieć formę zewnętrzną lub wewnętrzną. Najczęściej wybierana jest ta pierwsza opcja. Kaseton mocowany na elewacji budynku z pewnością uatrakcyjni wizerunek siedziby przedsiębiorstwa. Zapraszamy do przejrzenia naszych realizacji. Wykonujemy profesjonalną usługę montażu (Poznań i okolice).

Zainteresowanie kasetonami reklamowymi jest bardzo duże. Nie dziwi nas to wcale, bo reklama świetlna zamontowana na ścianie budynku jest efektowna, trwała, widoczna z daleka we dnie i w nocy.

Popularność kasetonów wynika z ich uniwersalności. Są dobrym wyborem, gdy zależy nam na atrakcyjnej, skutecznej formie reklamy zewnętrznej.  Kasetony równie dobrze sprawdzają się we wnętrzach galerii handlowych czy pasażów handlowych. Pełnią tam funkcje informacyjne. Nazwa firmy i logo widoczne na kasetonie budują u klientów świadomość marki oraz umożliwiają identyfikację wizualną firmy.

 

Zalety kasetonów reklamowych:

W pełni zindywidualizowana treść reklamy. Na kasetonie może wyświetlać się nazwa firmy, logo firmy, telefon kontaktowy, adres mailowy, adres internetowy, dowolna grafika. Na zdjęciu prezentujemy kaseton wykonany w naszej pracowni dla Straży Pożarnej w Pyzdrach. Widać na nim herb Ochotniczej Straży Pożarnej, herb miasta Pyzdry oraz telefony alarmowe i kontaktowe do straży pożarnej. Kaseton taki pełni funkcje wizerunkowe oraz informuje o sposobie kontaktu ze strażą pożarną.

 

 

Atrakcyjna forma reklamy dostosowana do otoczenia architektonicznego. Myśląc o kasetonie, warto rozeznać, na jakiej ścianie będzie on zamontowany, w jakim otoczeniu będzie oglądany. Szczególnie udane projekty i realizacje uwzględniają bryłę architektoniczną budynku, fakturę i kolor ściany montażowej, obecność innych bliskich, ważnych elementów. Na prezentowanym zdjęciu widać wykonany u nas kaseton reklamowy nad drzwi wejściowe do zakładu optycznego. Kształt, wielkość i kolor liter zostały idealnie zharmonizowane z najbliższym otoczeniem architektonicznym reklamy. Znając kontekst, w jakim reklama będzie prezentowana, można wybierać między kasetonem a literami podświetlanymi. Uważamy, że kwestia wkomponowania reklamy w istniejące otoczenie architektoniczne jest bardzo ważna, dlatego prosimy naszych klientów o zdjęcia ściany i całego budynku, na którym kaseton ma zawisnąć.

 

Bogata kolorystyka wzmocniona dodatkowo przez efekt podświetlenia. Kolor kasetonu zależy od koloru użytej plexi lub folii, a plexi i folia występują w tak bogatej gamie kolorystycznej, że bez wielkiej przesady powiedzieć można, że kolorystyka kasetonu jest niczym nieograniczona.

 

 

 

 

Ciekawy sposób podświetlenia reklamy. Źródłem światła w kasetonach są obecnie ledy. Zaletami tego rodzaju oświetlenia są energooszczędność i fakt, że ledy się nie rozgrzewają. Kaseton może świecić w dwojaki sposób. Może świecić całą powierzchnią w przód lub w tył. Podobnie w przypadku kasetonu składającego się z pojedynczych liter przestrzennych - każda litera jest osobno podświetlona i świeci w przód. Obecnie popularne są kasetony świecące tyłem na ścianę budynku. Dają one ciekawy efekt echo (efekt halo) - światło odbija się od ściany i powraca rozproszone, otaczając poświatą kształt podświetlanej litery. Na zdjęciach zamieszczamy widok takiego kasetonu we dnie, gdy nie świeci i po zmroku, świecącego.

Do produkcji kasetonów używamy różnych materiałów, dobierając ich rodzaj do potrzeb projektu. Wykorzystujemy plexi, dibond, aluminium, folię i zadrukowany winyl. Ze względu na użyty materiał i sposób wykonania wyróżniamy cztery podstawowe rodzaje kasetonów reklamowych.

Rodzaje kasetonów reklamowych:

Kaseton klasyczny, z plexi osadzonej w profilu aluminiowym. Kaseton ma kształt skrzynki. Krawędzie wykonane są z profili aluminiowych i stanowią konstrukcję produktu. Wewnątrz skrzynki zamontowane jest źródło światła. Kaseton świeci przodem, aluminiowe krawędzie nie świecą. Przednia, świecąca ściana wykonana jest z plexi. Na podświetlaną plexi naklejać można grafikę z folii matowej lub translucentnej (rozpraszającej światło). Druk na folii translucentnej charakteryzuje się doskonałą eksponacją kolorów oraz równomiernym podświetleniem na całej powierzchni.
Zalety:
- najprostszy, popularny kaseton;
- kaseton "wielokrotnego użytku" - przednią ściankę z plexi można wysunąć, wymienić na inną i uzyskać zupełnie nowy efekt osadzony w tej samej konstrukcji.

 

Kaseton z dibondu, frezowany. Konstrukcja kasetonu wykonana jest z dibondu. W nim odfrezowana jest treść reklamy (litery i grafika).
Zalety:
- kaseton atrakcyjny również bez podświetlenia;
- dobrze sprawdza się we wnętrzach.

 

Kaseton klejony z plexi. Konstrukacja oryginalna, nietypowa, delikatna. Kaseton podświetlany.
Zalety:
- możliwość uzyskania skomplikowanych, nieregularnych kształtów;
- kaseton świeci w całości - świecą też krawędzie i boki.

 

 

Kaseton winylowy. Skrzynka ze żródłem światła w środku, pokryta zadrukowanym winylem. Technika wykorzystywana przy kasetonach o dużej powierzchni, przeznaczonych do oglądania z dużej odległości. Na zdjęciu prezentujemy kasetony winylowe na ścianie Galerii Sucholeskiej w Suchym Lesie pod Poznaniem.
Zalety:
- korzystne rozwiązanie przy kasetonach reklamowych o dużej powierzchni;
- bogactwo możliwych do uzyskania kolorów, ponieważ kaseton świeci podświetlonym wydrukiem.

 

Reklama świetlna daje ogromne możliwości, by w atrakcyjny i trwały sposób zaprezentować firmę. Kasetony reklamowe to różnorodność form i możliwości dowolnego kształtowania treści przekazu reklamowego.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi realizacjami!
Napisz do nas, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

<<< powrót